
Ši biblioteka vadinasi
Adomo Mickevičiaus biblioteka.

Adomas Mickevičius buvo garsus poetas,
kuris prieš daug metų gyveno Lietuvoje.
Poetas yra žmogus, kuriantis eilėraščius.
Adomas Mickevičius baigė Vilniaus universitetą.
Universitetas yra vieta, kur studentai mokosi ir įgyja aukštąjį išsilavinimą.
Baigęs mokslus Adomas Mickevičius dirbo mokytoju Kaune.

Vėliau Adomas Mickevičius keliavo po pasaulį.
Keliaudamas jis rašė knygas.

Adomas Mickevičius gyveno:
- Lenkijoje,
- Prancūzijoje,
- Italijoje,
- Rusijoje,
- Bulgarijoje,
- Šveicarijoje,

Bibliotekoje yra daug:
- knygų, kurias parašė Adomas Mickevičius,
- knygų apie Adomą Mickevičių,
- paveikslų apie Adomą Mickevičių.

Bibliotekoje vyksta renginiai, skirti Adomui Mickevičiui.
Renginiai yra vieta, į kurią susirenka žmonės susitikti su rašytojais, paklausyti koncertų, pažiūrėti filmų.

Bibliotekoje vyksta įdomios parodos apie Adomo Mickevičiaus gyvenimą.

Daugiau apie Adomą Mickevičių sužinosite internete, paspaudę nuorodą https://mickevicius.amb.lt/
Čia rasite:
- parodų apie Adomą Mickevičių,
- įdomių pasakojimų,
- filmų,
- žaidimų,
pasakojimą lietuvių gestų kalba
Šis tekstas yra lengvai suprantama kalba.
Tekstą parengė Skaitytojų aptarnavimo skyriaus vadovė Aldona Jeleniauskienė.
Tekstą išbandė vaikai, kuriems sunku skaityti ir suprasti tekstus.
Išbandyti tekstą vaikams padėjo specialioji pedagogė Reda Andriekutė.